Ontbijten met Micky Adriaansens

Op 7 juni a.s. organiseert de VVD USA een ontbijt met onze Minister van Economische Zaken en Klimaat, Micky Adriaansens

Deze ontbijtsessie zal plaatsvinden in Boston, MA, in het Marriott Copley Place (110 Huntington Ave) van 08:00 tot 09:00 's ochtends. Er is geen formele agenda.

Graag horen wij of jij er bij bent i.v.m. reserveringen. Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar usa.vvd@gmail.com.

Tot dan!

Micky Adriaansens is sinds januari 2022 Minister van EZK. Tussen 2019 en 2022 was zij Eerste Kamerlid voor de VVD, waar ze voorzitter werd van de vaste commissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Daarvoor had ze een carrière als advocaat met haar eigen praktijk in gezondheidsrecht, daarbij stond zij zowel patiënten als artsen bij in conflicten. Later werd zij senior-adviseur in de zorg bij een ander advocatenbureau. Ook heeft ze verschillende bestuursfuncties bekleed, zoals directrice van het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie en directievoorzitter van Twynstra Gudde.